Bądźmy w kontakcie
Skontaktuj się z nami!
Szybka pomoc
Twoją paczkę przygotujemy maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. Czas dostawy zależny jest od wybranej przez Ciebie metody płatności i dostawy:
– Poczta Polska – od 1 do 3 dni roboczych
– Paczkomaty Inpost – od 1 do 2 dni roboczych
Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).
Wymianą jest zwrot zakupionego produktu, który nie spełnia Twoich oczekiwań i złożenie nowego zamówienia. Jeśli chcesz otrzymać towar we wcześniejszej cenie, prosimy, skontaktuj się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. Konsultanci chętnie złożą Twoje nowe zamówienie i dostosują cenę zgodnie z wymianą.
Wymiana produktów polega na zwrocie towaru i złożeniu nowego odrębnego zamówienia. Nowe zamówienie należy opłacić, korzystając z dostępnych sposobów płatności, a za zwrócone produkty sklep zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru. To pozwoli Ci na wybór innego produktu bez ograniczeń (rozmiar, kolor, model), a także przyśpieszy czas oczekiwania na nowy produkt.
Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki.
Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu online. Z formularza online mogą skorzystać klienci posiadający konto w sklepie i Ci, którzy konta nie mają. Zarejestrowane klientki mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast te niezarejestrowane, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.
Z poziomu zamówienia, wybierz produkt, który chcesz zwrócić. Następnie zaznacz typ zgłoszenia oraz możesz podać powód zwrotu. W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę oraz na jakie dane będzie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić zwrot.
Pamiętaj, aby towar odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zwrócony produkt.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
P.H. Jabos Jadwiga Baran
ul. Wojska Polskiego 96
97-545 Gomunice
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
W przypadku płatności PayU zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego płatność była wykonana.
Termin na zwrot pieniędzy na Twoje konto to 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy.
Jeśli zapłaciłaś za paczkę przy jej odbiorze, koniecznie podaj numer konta bankowego oraz Twoje dane.
Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00, z wyjątkiem dni świątecznych.
Zapisując się do naszego newslettera, możesz wiele zyskać. Będziesz otrzymywała specjalne kody rabatowe, jako pierwsza dowiesz się o nowych promocjach na stronie. Będziesz miała pierwszeństwo w rezerwowaniu produktów przy składaniu zamówienia. Dodatkowo po zapisaniu się do newslettera, otrzymasz kod rabatowy na całe zamówienie, bez terminu ważności i kwoty minimalnej zamówienia oraz do wykorzystania również na nowości.
Założenie i posiadanie konta w naszym sklepie jest darmowe.
Bezpieczne płatności
Przelewy24
Darmowa dostawa
już od 200 zł
Szybki kontakt
Jabosbaran@gmail.com
Dane kontaktowe
Godziny pracy
8:00 – 16.00
Poniedziałek – Piątek
Lokalizacja
Wojska Polskiego 96, 97-545 Gomunice
Kontakt
Tel: +48 607 517 250
Email: Jabosbaran@gamil.com