Zwrot produktów
Reklamacje i zwroty
Zwrot produktów
Uwaga! Nie wysyłaj do nas paczki za pobraniem – nie odbierzemy jej. Nie odbieramy paczek z paczkomatu.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu :
- Spakuj i odeślij produkt na adres:
P.H. JABOS Jadwiga Baran
ul. Wojska Polskiego 96 , 97-545 Gomunice
tel: +48 607 517 250
- Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu. formularz odstąpienia od umowy
- Oczekuj na informację mailową ,że zwrot został przyjęty. Nie denerwuj się to może potrwać kilka dni.
- Oczekuj na zwrot pieniędzy . Może to potrwać 14 dni.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem +48 607 517 250.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep.jabos.pl@gmail.com lub telefonicznie: +48 607 517 250. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
ADRES DO WYSYŁEK REKLAMACJI
P.H. JABOS Jadwiga Baran
ul. Wojska Polskiego 96 , 97-545 Gomunice
tel: +48 607 517 250